درباره مرکز بیماریهای کبدی خاورمیانه

مراکز بیماری های کبدی خاورمیانه شناخته شده در ارائه خدمات درمانی پیشرفته برای درمان بیماری های کبدی می باشد. تیم ما متخصص در زمینه تشخیص، پیشگیری و درمان انواع بیماری های کبدی بوده و تلاش ما برای بهینه سازی کیفیت زندگی بیمارانمان با ارائه مراقبت جامع چند رشته ای از لحظه ارجاع می باشد.

این مرکز ارائه دهنده خدمات تشخیصی، ارزیابی، درمانی و پیگیری بیماران مبتلا به هپاتیت می باشد که بر آموزش بیمار نیز تاکید دارد. خدمات پزشکی این مرکز در طول دو دهه ما را در ارائه بهترین و پیشرفته ترین خدمات پزشکی که باعث نجات افراد و محافظت آنها در مقابل بیماری ها محافظت پیشرو ساخته است. برای مثال، ما اولین کلینیک هپاتیت را در سال ۱۳۷۴ در سازمان انتقال خون ایران در تهران توسط پروفسور آلوویان تاسیس کردیم و این کلینیک بیش از ۷۰۰۰ مورد با بیماری های مختلف کبدی را ثبت کرده است. کلینیک جدید ما ارتباط تنگاتنگی با آزمایشگاه های برجسته و مراکز تحقیقاتی در تهران دارد. توانایی مرکز بیماریهای کبدی خاورمیانه در ارائه مراقبت های پیشرفته از طریق همکاری نزدیک با ارگانهای مختلف بین المللی و ملی برای مدیریت بهتر بیماران رو به افزایش است.

کبد چرب

تیم ما دارای تخصص کافی در شناسایی عواملی است که ممکن است باعث بروز کبد چرب شوند. با همکاری با متخصصان تغذیه و غدد درون ریز و متخصصین قلب و عروق، ما در حال توسعه دستورالعمل ها و درمان های جدید هستیم که ممکن است نقص متابولیسم این بیماری را اصلاح و عوارض آن را کنترل نماید.

هپاتیت سی

ما در مورد درمان عفونت مزمن هپاتیت سی از سال ۱۳۷۴ تجربه کافی داشته ایم و تمام داروهای ضد ویروسی هپاتیت بی، سی و آ را در حال حاضر در دسترس داریم

ارزیابی فیبروز کبدی غیر تهاجمی

با استفاده از دستگاه فیبرواسکن می توان میزان فیبروز کبدی را بدون نیاز به بیوپسی کبدی ارزیابی کرد. مرکز بیماریهای کبدی خاورمیانه یکی از اولین مراکز صاحب این فناوری در ایران است.

هپاتیت خود ایمنی

با بررسی پیشینه مربوط به بیماری اقدام به انتشار یک کتاب برای دانشمندان در مورد چگونگی کنترل بیماری ها نمودیم چراکه استفاده از داروهای ایمنی نیاز به تخصص بیشتری در رابطه با پروتکل ها و مدیریت عوارض دارد.

تیم درمانی ما

دکتر بیتا بهنوا

دکتر بیتا بهنوا

متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری
دکتر سیده هدی علویان

دکتر سیده هدی علویان

متخصص داخلی
دکتر سید مؤید علویان

دکتر سید مؤید علویان

فوق تخصص گوارش و کبد
دکتر مهری نیک بین

دکتر مهری نیک بین

متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری

تیم تشخیص ما

دکتر حیدر شرفی

دکتر حیدر شرفی

دکترای هپاتولوژی مولکولی
دکتر سید احسان علویان

دکتر سید احسان علویان

دکترای ژنتیک